AK bnt má nový korporátní design

21. 6. 2017

Advokátní kancelář bnt představila kompletně nový vzhled své značky. Nový koncept reaguje na trvalý růst značky bnt od jejího založení v roce 2003 a její postavení na evropském trhu. Změna korporátního designu byla tvořena postupně v několika fázích a kromě loga zahrnuje i nový claim, webové stránky, video jingle, newslettery, bannery, nové formáty dokumentů a veškeré klientské a propagační materiály. „Výsledná podoba a styl dobře symbolizují značku bnt a její dynamicky rostoucí pozici na trhu střední a východní Evropy. Věříme, že naši klienti tuto změnu přijmou vstřícně,“ doplňuje Tomáš Běhounek, partner bnt v České republice. Autorem nového korporátního designu je brandingová agentura JUNO z německého Hamburku, která vyšla vítězně z dvoukolového výběrového řízení uzavřeného pro pět oslovených účastníků. Nový korporátní design bude realizován postupně do konce léta 2017.

Advokátní kancelář bnt attorneys-at-law je na českém trhu aktivní čtrnáct let a je jedním ze zakládajících členů mezinárodní advokátní kanceláře bnt. V současné době je zároveň největší pobočkou, pražský tým tvoří více než čtyři desítky odborníků, kteří nabízí právní, účetní a daňové poradenství jak zahraničním investorům, tak i českým klientům. V posledních letech bnt úspěšně poskytuje poradenství privátním klientům, a to jak v otázkách souvisejících s jejich podnikatelskými nebo investičními aktivitami, tak v oblasti rodinných vztahů. Pražská pobočka se také dlouhodobě věnuje pro bono aktivitám a podpoře neziskových institucí. Jednou z nich je Cesta domů, jejímž cílem je poskytovat odbornou péči umírajícím a jejich blízkým, kteří o ně pečují, a současně přispět ke společenským a legislativním změnám, které umožní zlepšení služeb poslední péče v České republice.

SF/pb

Hlavní partneři

Partneři