Ekospol posiluje marketing

6. 1. 2016

Společnost Ekospol vstupuje do nového roku s posíleným sektorem marketingu.

Vedením nově zřízeného kreativního oddělení byl od 1. ledna 2016 pověřen Adam Pýcha (25), který je zároveň „kontent“ managerem“ pro internetová média. „Web i sociální sítě, jako například Facebook či Twitter, jsou velmi důležitým komunikačním kanálem současnosti. Proto jsme vytvořili tuto novou pozici. Adam Pýcha bude odpovídat za veškerý obsah nejen firemního webu, ale bude také správcem facebookového profilu,“ řekl Evžen Korec, generální ředitel a předseda představenstva společnosti. Novým vedoucím oddělení PR a tiskovým mluvčím společnosti se od stejného data stal Filip Sušanka (32). Jako tiskový mluvčí bude nadále působit i Jiří Štefek. Sektor marketingu na postu hlavního analytika posílil také Jiří Chroustovský (27).

id24316-01.jpg

Adam Pýcha (25) vystudoval na Univerzitě Palackého v Olomouci. Spoluzakládal společnosti iParťák s.r.o. a Redakce s.r.o. a stál u zrodu portálů Copywriteři.cz a Wordpress.cz. Do Ekospolu nastoupil v říjnu 2015.

id24316-02.jpg

Filip Sušanka (32) studoval žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Deset let působil jako redaktor v několika celostátních médiích. Do Ekospolu přešel v listopadu 2015 z ČTK. Ve svém volném čase se věnuje rodině, čtení a cestování.

id24316-03.jpg

Jiří Chroustovský (27) po bakalářském studiu Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze pokračoval v inženýrském studiu na České zemědělské univerzitě v Praze. Ve společnosti pracuje od listopadu 2015. K jeho hlavním koníčkům patří četba, turistika a sport.

Hlavní partneři

Partneři