Penny Market inovuje

28. 1. 2019

Penny Market, který je co do počtu prodejen s 380 prodejnami v ČR největším obchodním řetězcem v tuzemsku, investuje do čtyř let miliardu korun do úplné přestavby svých prodejen v Česku. Rekonstruované provozovny nebudou mít dlouhé uličky, nýbrž budou uspořádány do podoby farmářského tržiště s jednotlivými oddělenými „ostrůvky“ s konkrétním sortimentem. Firma už představila osm nově upravených prodejen v Plzni. Nový koncept, který zavádí firma v Česku, by měl být vzorem pro Německo, kde připravují první testovací obchod u Kolína nad Rýnem.

V roce 2017 řetězec zvýšil tržby o 6 % na 33,9 mld. Kč a zisk stoupl o 11 % na 542 mil. Kč. Z hlediska výše tržeb je největším tuzemským obchodním řetězcem Kaufland. Mezi další patří Tesco, Lidl, Globus, či Makro. Diskonty Penny Market patří do nadnárodní obchodní skupiny REWE Group.

ČTK

Hlavní partneři

Partneři