Svoboda & Williams : nová realita v marketingu nemovitostí

31. 10. 2018

Realitní kancelář Svoboda & Williams uspořádala interaktivní workshop „Virtuální realita a marketing nemovitostí“. V rámci tohoto workshopu, který se věnoval technologii virtuální reality a jejímu uplatnění v marketingu nemovitostí, byl účastníkům představen virtuální model rezidenčního projektu Šárecký dvůr. Právě v prostorách tohoto nedávno dokončeného rezidenčního parku, situovaného v klidné části Prahy 6, se workshop uskutečnil. Na místě tak bylo možné porovnat virtuální model se skutečností nebo procházet prázdné byty a po nasazení brýlí je vidět kompletně zařízené. Vedle plnohodnotné virtuální prezentace byly účastníkům workshopu představeny také 360° sférické fotografie Šáreckého dvora, využitelné na Facebooku či Instagramu, nebo mobilní aplikace pro rozšířenou realitu, která umožňuje prohlížet si „papírový model“ projektu, včetně interiérů, přímo ve svém telefonu. Zástupci startupu VR Musashi, který za realizací tohoto projektu virtuální reality stojí, zároveň přítomným představili koncept výstavy Czech Innovation Expo.

„Virtuální a rozšířená realita přináší z hlediska marketingu nemovitostí významnou přidanou hodnotu. U vybraných větších projektů ji proto budeme nabízet jako standardní součást marketingové kampaně již od předprodejní fáze,“ říká Marian Kolev, marketingový ředitel realitní kanceláře Svoboda & Williams. Virtuální prezentace zájemcům představí nemovitost, jejíž koupi zvažují a která zatím existuje pouze „na papíře“, mnohem věrněji a realističtěji než klasické vizualizace či plánky. Mohou se v ní volně pohybovat a prohlížet si ji ze všech úhlů, případně i v různých standardech dokončení. Virtuální realita navíc často pracuje i s přirozeným světlem, padajícím do interiéru, a tak simuluje, jak bude nemovitost působit v různých denních dobách a ročních obdobích.

SF/pb

Hlavní partneři

Partneři