Trikaya v multiredesignu

9. 1. 2019

Brněnská developerská společnost Trikaya vstupuje do roku 2019 v novém kabátu. K redesignu značky přistoupila společnost poté, co v loňském roce rozšířila své pole působnosti na oblast komerčních nemovitostí, investic a také obchodních center. Nové logo a celý vizuální styl pro Trikayu připravila designérka Věra Marešová: „Nové logo tvaru písmene T je dynamické a symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit.“

Brněnská Trikaya prošla v loňském roce rychlým obchodním rozvojem a také částečnou změnou firemní strategie, která si vyžádala vznik několika nových dílčích značek. Vstoupila například na trh obchodních realit koupí brněnského Futura či pražského OC Řepy. „Staré logo a původní vizuální styl nám už nedával tak široké možnosti, které jsme k novým podznačkám, jako jsou Trikaya nemovitostní fond, Facility Management, Property Management a další, potřebovali. Proto jsme se rozhodli pro kompletní redesign,“ říká výkonný ředitel společnosti Trikaya Alexej Veselý. Podle něj má firma na tento rok mnoho plánů: „V roce 2019 budeme pokračovat ve výstavbě dvou projektů s více než stopadesátkou nových bytů. Jde o bytové domy Neumanka a Ponavia rezidence. V druhé polovině roku pak začneme s rekonstrukcí pražského obchodního centra Řepy i brněnského Futura a věříme, že ještě letos získáme povolení k výstavbě dlouho očekávané nové čtvrti Pod Hády v místech, kde dnes stojí bývalá továrna Ergon.“

SF/pb

Hlavní partneři

Partneři