Trigema mění svou korporátní identitu

1. 6. 2021

Společnost Trigema inovuje vlastní značku. V těchto dnech začíná postupně představovat novou vizuální podobu, jejíž logotyp navazuje na předešlou verzi. Je však modernější a více odpovídá hodnotám společnosti. Rebranding vznikl ve spolupráci s agenturou Henceforth. „Téměř rok jsme připravovali rebranding značky. Museli jsme se společně ponořit hluboko do historie firmy a jednoduchou a pochopitelnou formou znovu popsat naše hodnoty, korporátní cíle, vizi a misi. V dnešní době zaměstnáváme už více než 250 spolupracovníků na hlavní pracovní poměr, potřebujeme mít tyto znaky firemní kultury lehce komunikovatelné. Logickou součástí pak bylo i redefinování záměru a smyslu značky, její architektury, osobnosti, tonality a vizuálního pojetí,“ vysvětlil záměr Marcel Soural, předseda představenstva Trigemy.

Výsledkem je potlačení nadbytečných prvků v logu, využití svěžejšího fontu, přiřazení neutrální barvy a především nalezení více možností, jak být v komunikaci ještě více nezávislí. Čisté subtilnější linie, které jsou pro novou korporátní komunikaci Trigemy typické, vychází z hodnot společnosti. Patří k nim odbornost, nadšení, odvaha, sounáležitost a naplnění. Nezávislost je pak zastřešujícím principem, na němž jsou tyto hodnoty založeny. Hlavní komunikační sdělení společnosti je proto také nově „Developing Independence“.

SF/pb